منم خون ریزی کردم بستری کردن دو روز موندم امروز مرخص شدم
پسره جانم
سلام گلم ،میشه بگی جنسیت نی نیتون چیه؟
من خونریزی کردم یک روز بعد سرکلاژ بستری شدم دارو دادن قطع شد
منم شدم قشنگ خون اومد بستری شدم دکترم گف استراحت کن
تا ۳ روز بعد سرکلاژ لکه بینی داری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.