خانمایی که ژل لب زدین میشه عکس بذارید و بگید چند سیسی زدین

۴ پاسخ

تو تاپیکام عکسم هست.
چند سال پیش 1 زدم بعدش 2 زدم بعدش ترمیم 1 و از اخرین باری ک زدم 3 سال میگذره

من تقریبا ۳ سال پیش زدم هنوزم عالیه ولی دلم میخاد یه نیم سی سی دیگه بزنم

۹ماهه نیم سیسی زدم هنوز نرفته

تصویر

من سه سال پیش ۳ سیسی زدم
یک ماه پیش دو سیسی ب گو نه هام زدم
یک سی سی ام ب چونم
دیگه ب لبم نزدم چون ترسیدم‌خیلی قلمبه بشه

سوال های مرتبط