تو تاپیکام عکسم هست.
چند سال پیش 1 زدم بعدش 2 زدم بعدش ترمیم 1 و از اخرین باری ک زدم 3 سال میگذره
من تقریبا ۳ سال پیش زدم هنوزم عالیه ولی دلم میخاد یه نیم سی سی دیگه بزنم
۹ماهه نیم سیسی زدم هنوز نرفته
من سه سال پیش ۳ سیسی زدم
یک ماه پیش دو سیسی ب گو نه هام زدم
یک سی سی ام ب چونم
دیگه ب لبم نزدم چون ترسیدمخیلی قلمبه بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.