۲ پاسخ

نگا عزیزم کاری نداره ... تازه من همسرم خیلی دیر اومد مجبور شدیم تا هوا روشنه نزدیکترین پارک محل بریم .

هرچی عروسک داره رو جم جور کن ... با یک کیک کوچیک یا حتی ماکت کیک از آتلیه بگیرین .

اول عروسک ها رو بچین ... به سمت راست و چپ نی نی .... وسط یکم خالی بزار برای کیک .... بعدش دخملی بشینه رو بروی کیک . تو فضای آزاد عالی عکس .

ان شاءالله خوب میشه گلم😍

سلام عزیزم من روز دختر ده تا از عروسک های دخترم براداشتم رفتیم فضای باز.... یک‌ کیک کوچیک سفید هم گرفتیم . خیلی خوب شد.

دخترم وسط ... روبه روش کیک و دور تا دور ش عروسک چیدم 😍کلا تو فضای آزاد عکس چیزی دیگه س

سوال های مرتبط