سلام خانوما آب انار خوبه اگه پیدا کردیم بخوریم؟؟

۶ پاسخ

اره خیلی خوبه بخور

من امروز از دکترم پرسیدم گفت خوبه ولي زیادیش یبوست میاره کم کم بخور

خیلی خوبه ولی من تهوع دارم هیچ نمیتونم بخورم متاسفانه

منکه زیاد خوردم آبمیوه فروشی ها دارن

عالیه بخور پیدا هم نکردی برو آبمیوه فروشی های دارکینگ شهرداری دارن اب انار خالص بگیر از اونجا

اره خوبه

سوال های مرتبط

مامان معجزه حسین مامان معجزه حسین ۲ ماهگی
مامان شاهان کوچولو مامان شاهان کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان قلبمم مامان قلبمم هفته هفتم بارداری