اره خیلی خوبه بخور
من امروز از دکترم پرسیدم گفت خوبه ولي زیادیش یبوست میاره کم کم بخور
خیلی خوبه ولی من تهوع دارم هیچ نمیتونم بخورم متاسفانه
منکه زیاد خوردم آبمیوه فروشی ها دارن
عالیه بخور پیدا هم نکردی برو آبمیوه فروشی های دارکینگ شهرداری دارن اب انار خالص بگیر از اونجا
اره خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.