خانوما توبارداری روزی چندلیوان اب بخوریم خوبه

۵ پاسخ

بمن گفتع عفونت ادراری داری زیاد بخور
۱۰..۱۲ لیوان میخورم

من که خیلی کم بعضی وقتا درحد ۳ لیوان لیوان

هرچقد بتونی تحمل کنی

هرچی بیشتر بهتر ولی 8دیگه باید خورد

هشت تا

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان هدیه خدا👶🍼 مامان هدیه خدا👶🍼 هفته نهم بارداری
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۴ ماهگی
مامان نینی ناز مامان نینی ناز هفته بیست‌وچهارم بارداری