دوستان کاچی تو‌بارداری میتونیم بخوریم؟؟
هوس کاچی کردم

۹ پاسخ

خیلی گرمیه نخوری بهتره هفته اتم پایینه

کاچی شنیدم سقط اوره
اگر‌ سرویکس پایین نیست بخور
چون توش زعفرون هم هست
اصلا نخوری بهتره

آره من همش موقع پسرم باردار بودم میخوردم

نه چون ادویه های گرم داره

سویق کامل
سویق جو وگندم بخورید

دوتا قاشق بخور،زیادش ضرر داره

کم بخور چون زیادیش دل درد می شوی

در حد ی کوچولو ‌که هوس تون را بگبره

اگه زعفرون توش کم باشه میتونی یکم بخوری

سوال های مرتبط

مامان فندق کوشولو🥥🤎 مامان فندق کوشولو🥥🤎 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان تربچه مامان تربچه هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان علی کوچولو 🧸✨ مامان علی کوچولو 🧸✨ هفته هفدهم بارداری
مامان گردو👶🏻🎀 مامان گردو👶🏻🎀 هفته بیست‌وسوم بارداری