نهههههه گرمه نخور زیاد
یک قاشق کافیه
بنظر خوشمزه میاد😄دستورشو بزار
گرمیه خالصه نخور🥲
وااای واااای خانوماااا چیکاار میکنییید🤯🤯🤯🤯
زیاد گرمی نخور
نخور عزیزم کاچی خیلی گرمه نباید تو بارداری خورد چون باعث سقط میشه
برات خوب نیست عزیزم
بخور عزیزم نوش جونت هیچی نمیشه
منم یه کاسه گنده خوردم هیچیمم نشد
چرا خیلی نخور
نخوری ی وق😐😐😐😐
منکه میخوردم چیزیم نشد دیگه بدم اومد درست نمیکنم. باز بدن هرکی فرق داره میخوای کم بخور گلم
در حد چند قاشق که ضرر نداره بخور نوش جونت
دستورشم دوست داشتی بزار😋😘
سمنو میشه خورد؟
منم برای درد پریودی میخورم خیلی گرمه خدایی دردمو میندازه فکر کنم برای شما خطرناک باشه عزیزم اگه هوس کردی در حد یه چای قاشق بخور
دستور پخت شو بهمون میگی عزیز دلم 😘؟؟
من نمیدونستم باردارم تو ماه رمضون برا افطار میخوردم
اوه نخور هفتت پاینه
نخورعزیزم گرمه زیاد
چجوری درست میشه
شنیدم خیلی گرمه اصلا نباید بخوری
نخور خواهر نخوووووور
کاچی خیلی گرمه نخور
داره خیلی گرمه مخصوصا تو هفته های شما
نخور گرمه خیلی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.