خانما هوس کله پاچه کردم
ضرر داره تو بارداری؟

۱۱ پاسخ

ضرر داره.هم جیوه داره هم چربی بالا

من دو بار خوردم توی بارداری چیزیم نشد😄

نه من ۲ یا ۳ بار خوردم ولی زیاده روی نکن

نه بخورنوش جان

نه ضرر نداره بخور

نه بابا من تا حالا سه بار خوردم تا الان خیلی هم حال میده

هرچی دوس داری بخور اماااا ب اندازه
نمیخواد خیلی حساس باشی

خیلی کم بخور چون باعث نرم شدن رحم و خدایی نکرده سقط میشه

نه عزیزم ضرر نداره ولی حالتو بد میکنه من هردفعه خوردم بالا آوردم خیلی سنگین و چربه ،

به من که دکتر تاکید کرد نخوری چون زیادی چربه اذیت میشی

سوال منم هست، اینترنت نوشته نخورید

سوال های مرتبط

مامان علی کوچولو🩵 مامان علی کوچولو🩵 ۲ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پسر قشنگم 🩵 مامان پسر قشنگم 🩵 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجو 🐣 مامان جوجو 🐣 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مامانِ خوشمزه مامان مامانِ خوشمزه ۲ ماهگی
مامان مهدیار مامان مهدیار روزهای ابتدایی تولد
مامان لیمو ترش مامان لیمو ترش هفته سی‌وچهارم بارداری