سلام مامانا خوبین
کشک بادمجون هوس کردم
ضرری که ندارد؟

۷ پاسخ

نه ضرر نداره

نوش جونت دیروز دکترم گفت بجر فست‌فود هرچی دلت میخاد در حد اعتدال بخور

بادمجون سياه ميكنه كشك خوبه

میشه بپرسم چند وقت اقدام بودید باردار شدید؟؟؟

من خوردم فک نکنم

من که خوردم

ن بخور نوش جونت منک خیلی خوردم

سوال های مرتبط

مامان ماهان ❤️❤️ مامان ماهان ❤️❤️ ۳ ماهگی
مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی
مامان آهو مامان آهو روزهای ابتدایی تولد
مامان تو دلی🩵👶🏻 مامان تو دلی🩵👶🏻 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان گل پسر🩵 مامان گل پسر🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری