دوستان خوردن کشک بادمجون اشکال نداره؟؟؟

۴ پاسخ

چون بادمجون یکم حساسیت زاس زیادش خوب نیست، وگرنه هفته ای یه بار یا دوهفته یه بار مشکلی نداره

من یکی دوبار خوردم.ولی خب زیاد نباید بخوری چون بادمجون باعث سقط و زایمان زودرس میشه

ن بخور خوبه

بنظرم نه مشکل نداره هر روز نخور هفته ای یه بار خوبه منم میخورم

سوال های مرتبط

مامان آوینا و تودلی مامان آوینا و تودلی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان ماهان ❤️❤️ مامان ماهان ❤️❤️ ۲ ماهگی
مامان لــِـنــا💖👼🏻 مامان لــِـنــا💖👼🏻 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان معجزه‌ی‌خدا مامان معجزه‌ی‌خدا هفته سی‌ام بارداری
مامان کلوچه مامان کلوچه هفته بیستم بارداری