سلام خانما خوردن کشک بادمجون اشکالی داره

۷ پاسخ

من تنها چیزی میتونسم بخورم تو ۸ و ۹ هفتگیم کشک بادمجون بود

نه بخور نوش جونت

بادمجون مشکلی نداره ولی اخ از نفخش😭😭😭یادش می افتم ی شب بامن چیکار کرد برا همین نفخ تن ردنم میلرزه

میگن نباید در ۳ ماه اول بادمجون خورد بزن اینترنت خودش نوشت

نه عزیزم در حد متعادل بخور
ماهی یبار

خیلی هم مقویه،فقط تو مصرف سیر و نمک باید رعایت بکنید،چون کشک خودش نمک داره ،نمک هم به بادمجون ها میزنیم،و سیر هم گرمیه

نه ولی نعناشو کمتر بزن

سوال های مرتبط

مامان آهو مامان آهو روزهای ابتدایی تولد
مامان خدا بزرگه مامان خدا بزرگه هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آوینا و تودلی مامان آوینا و تودلی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان لــِـنــا💖👼🏻 مامان لــِـنــا💖👼🏻 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان معجزه خدا 🤰🥹 مامان معجزه خدا 🤰🥹 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان بند انگشتی مامان بند انگشتی هفته چهاردهم بارداری
مامان کلوچه مامان کلوچه هفته بیستم بارداری