سلام
خوردن کشک بادمجان ضرر داره ؟

۴ پاسخ

من زیاد میخورم
ضرر چی داشته باشه ؟!

فکر نکنم من خوردم مقدار معمولی که میخوریم در حد چند قاشق بعید میدونم مضر باشه

نه ضرر نداره ولی بخاطر سیر و گردو و بادمجون که طبعشون گرمه زیادی نخور

ن چه ضرری

سوال های مرتبط

مامان آقا محمد جواد مامان آقا محمد جواد ۱ ماهگی
مامان آیان و آیلی مامان آیان و آیلی هفته دوازدهم بارداری
مامان امیر علی مامان امیر علی ۵ ماهگی
مامان دل آرام مامان دل آرام هفته چهلم بارداری
مامان خدا بزرگه مامان خدا بزرگه هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان معجزه‌ی‌خدا مامان معجزه‌ی‌خدا هفته سی‌ام بارداری
مامان ماهان ❤️❤️ مامان ماهان ❤️❤️ ۲ ماهگی