۶ پاسخ

من هر وقت اب بخورم بالا میارم😢

هچی🤣🤣😂

۲ لیوان بترکونم بقیشو دوغ یا نوشابه میخورم یا چایی 🫠

۸ لیوان بتونی عالیه=یه اب معدنی بزرگ و نصفی در روز

نمیتونم‌ آب زیاد بخورم

من از اول سعی کردم زیاد بخورم ولی نشمردم، میگن بهتره حداقل روزی ۸ لیوان آب بخورید

سوال های مرتبط

مامان شاهان کوچولو مامان شاهان کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان هانا مامان هانا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته پانزدهم بارداری
مامان دخترم و پسرم مامان دخترم و پسرم ۶ ماهگی