قرص های که تو هفته من میخورین چیه خانما

۴ پاسخ

من هیچ قرص نخوردم ینی نمیتونم معده ام درد میکنه

فولیک اسید ویتامین د۱۰۰۰ اسپرین

فولیک اسید و د۳ میخورن تا ۱۶ یا ۱۷ هفتگی فک کنم

من فولیک اسید و ویتامین د۳ میخورم گفتن تا هفته 16/ایناهست بعد مولتی هم میدن

سوال های مرتبط

مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ هفته سی‌وسوم بارداری
مامان کامیار مامان کامیار هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دونه انار مامان دونه انار هفته سی‌وهفتم بارداری