اره عزیزم من پریگمام و ویتامین دی و کلسیم و ففول
من اسید فولیک و ویتامین دی میخورم فعلا
من فقط کوالی فول میخورم
اره حتما باید بهش بگم
من خیلی اذیتم با مولتی نمیدونم چی کار کنم
شما مولتی میخورید اسید معده ندارید با نفخ
من ویتامین دی اهن کلسیم هفته یکی مولتی ویتامین
تا ۱۶هفته فقط ویتامین دی و کوالی فول
بعد اون مولتی ویتامین و کلسیم و ویتامین دی با منزیم میخورم
نه تا هفته ۱۶ فقط اسیدفولیک و د هزار بعد هفته ۱۶ پریگمام سوپراکول اهن
اره اکثرشو فقط دیگه بعد از انتی دکتر بهم اهن داد فولی رو قط کرد
اون قرصی ک روکشش آبی پررنگه قرصاشم بزرگ هست و رنگ آبی افتضاحنننن افتضاح میزارم ک دهنم طعم بدش تو دهنم پخش میشه نمیتونم قورت بدم
انگار قرص کلسیم هستن
چقد قرص داده
من فقط ویتامین دی با کوالی فول میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.