مامانا شماام ترشح دارین هم هفته های من؟؟

۶ پاسخ

من آره خیلی

بله و عادیه

اره اگه بوی خیلی بدی نده، سوزش و خارش هم نداشته باشی کاملا طبیعی عه

طبیعیه عزیزم ترشح مگر این ک بوی بد خارش و سوزش و رنگ مشکوک داشته باشه

بله عزیزم کاملا طبیعیه🤗

بله گلم
طبیعیه
برای محافظتاز جنین لازمه
فقط اگر بی رنگو بدون بو هست، طبیعیه وگرنه نیاز به بررسی داره

سوال های مرتبط

مامان هانا مامان هانا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان 🥰هدیه خدا🧿 مامان 🥰هدیه خدا🧿 هفته نوزدهم بارداری