من تخم مرغ آب پز یا نیمرو
پنیر و خیار ،ب گردو و گوجه هم آلرژی دارم
باقی چیزای شیرینم نمیتونم بخورم مثل کره و مربا میزنه زیر دلم حالمو بد میکنه🤢
من هیچی نمیتونم بخورم بزور صبح پنیر و گردو و چای زنجبیل خوردم حالم بهتر شد . چای زنجبیل خیلی کمک میکنه
یادش بخیر من این موقع ها هیچی نمیتونستم بخورم😂🤦🏽♀️
من فقط از تخم مرغ متنفرشدم
من فقط پنیر و چای شیرین 🤦🏻♀️🫠
من چایی و کیک میدونم خیلی ضرر داره ولی چیز دیگه نمیتونم 🥲😑
من خیلی کم اشتها شدم از بیشتر چیزا بدم برده دو قلمه بیشتر نمیتونم بخورم اونم ب زور 🤦🏻♀️ تخم مرغ اصلا ولی پنیر گردو میخورم همین🤕😂
تخم مرغ نون سنگک پنیر
من هفته شش هستم صبحونه صد در صد تخم مرغ
حالا یا املت گوجه یا املت اسفناج یا املت قارچ تنوع میدم دلزده نشم
🤣🤣🤣من پنیروگردو.یاکره مربا باچایی شیرین میخورم امروز صبح برای اولین بار توزندگیم غذاخوردم یعنی برنجی هاا بچه یه کارایی باادم میکنه که نگو 🤣🤣🤣
من امروز تخم مرغ میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.