هم هفته های من شما صبحونه چی میخورین؟ ❤

۱۱ پاسخ

من تخم مرغ آب پز یا نیمرو
پنیر و خیار ،ب گردو و گوجه هم آلرژی دارم
باقی چیزای شیرینم نمیتونم بخورم مثل کره و مربا میزنه زیر دلم حالمو بد می‌کنه🤢

من هیچی نمیتونم بخورم بزور صبح پنیر و گردو و چای زنجبیل خوردم حالم بهتر شد . چای زنجبیل خیلی کمک میکنه

یادش بخیر من این موقع ها هیچی نمیتونستم بخورم😂🤦🏽‍♀️

من فقط از تخم مرغ متنفرشدم

من فقط پنیر و چای شیرین 🤦🏻‍♀️🫠

من چایی و کیک میدونم خیلی ضرر داره ولی چیز دیگه نمیتونم 🥲😑

من خیلی کم اشتها شدم از بیشتر چیزا بدم برده دو قلمه بیشتر نمیتونم بخورم اونم ب زور 🤦🏻‍♀️ تخم مرغ اصلا ولی پنیر گردو میخورم همین🤕😂

تخم مرغ نون سنگک پنیر

من هفته شش هستم صبحونه صد در صد تخم مرغ
حالا یا املت گوجه یا املت اسفناج یا املت قارچ تنوع میدم دلزده نشم

🤣🤣🤣من پنیروگردو.یاکره مربا باچایی شیرین میخورم امروز صبح برای اولین بار توزندگیم غذاخوردم یعنی برنجی هاا بچه یه کارایی باادم میکنه که نگو 🤣🤣🤣

من امروز تخم مرغ میخورم

سوال های مرتبط

مامان ساواش🩵 مامان ساواش🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 💙mohsen💙 مامان 💙mohsen💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دونه انار مامان دونه انار هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ... مامان ... ۲ ماهگی
مامان ساناز🩵🐣 مامان ساناز🩵🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته پانزدهم بارداری