۱۰ پاسخ

من صبحا با ضعف شدید و دل ضعفه شدید بیدار میشم قبلا صبحونه خور نبودم الان دیگه چون حالم از ضعف بد میشه ناچارم میخورم

اره حتی شده مجبوری بایدبخوری مهمترین وعده غذایی صبحونه هس

من به زور شده به چیز میخورم ولی واقعا تایم صبح بدترین تایمهه وقتی بیدار میشم هم ضعف شدید دارم از ضعف زیاد حالت تهوع هیچی هم نمیتونم بخورم ولی به زور میتونم نون پنیر گردو با خیار بخورم اصلا به تخم مرغ نمیتونم فکر کنم

من هر وقت بیدار بشم اول صبحانه میخورم

من اصلا اشتها ندارم وعده های اصلیمو به زور میخورم ولی ، دکتر گفت نباید گرسنگی طولانی داشته باشی

من که از ضعف بیدار میشم
و یه چیزی میخورم حالت تهوغم بره
وگرنه به زور میفرستم بره پایین

من فقط در حد دوتا لقمه که حالت تهوعم برطرف بشه وگرنه اصلا میل به غذا ندارم متاسفانه و وزن هم کم کردم

من بعضی وقتا اصلا اشتها ندارم مجبوری فقط یه چایی کمرنگ میخورم

متاسفانه من اصلا صبحو نمیبینم که بخوام صبحانه بخورم

حتمابخورخیلی مهمه صبحانه

سوال های مرتبط

مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مرسانا مامان مرسانا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ... مامان ... ۲ ماهگی
مامان ساناز🩵🐣 مامان ساناز🩵🐣 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان قلبم✨ مامان قلبم✨ هفته ششم بارداری
مامان 🎀🐣جوجه مامان 🎀🐣جوجه هفته دوازدهم بارداری