مامانا شما نبات میخورین؟چایی چطور؟روزی چندلیوان؟

۴ پاسخ

من روزی دو لیوان تقریبا
معدم سنگین بشه و درد بگیرع ی نباتم اضافه میکنم

دکتر من گف چای و قهوه رو بزار کنار
یدونه همون اول صبح میخورم وقتاییم ک معدم سنگینه یکم نبات اضافه می‌کنم

من نبات نه،ولی چایی روزی ۴،۵فنجون خوش رنگ از اول بارداری میخورم

من نبات نه
ولی چایی آره چون عادت دارم
فقط چون کافئین خوب نیس برای بچه خیلی خیلی کمرنگ میخورم، شبیه شربت زعفران میشه رنگش تقریبا مزه چایی نمیده دیگه😂

سوال های مرتبط

مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان شاهان کوچولو مامان شاهان کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وچهارم بارداری