من روزی دو لیوان تقریبا
معدم سنگین بشه و درد بگیرع ی نباتم اضافه میکنم
دکتر من گف چای و قهوه رو بزار کنار
یدونه همون اول صبح میخورم وقتاییم ک معدم سنگینه یکم نبات اضافه میکنم
من نبات نه،ولی چایی روزی ۴،۵فنجون خوش رنگ از اول بارداری میخورم
من نبات نه
ولی چایی آره چون عادت دارم
فقط چون کافئین خوب نیس برای بچه خیلی خیلی کمرنگ میخورم، شبیه شربت زعفران میشه رنگش تقریبا مزه چایی نمیده دیگه😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.