منخیلی میخورم.اونمدغلیظ🤣🤣اگرکمرنگباشهدحالت تهوع میگیرم
خیلی کم و خییییلی کمرنگ، تو تاپیکام رژیم بارداری گذاشتم
🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️😐😐😐💔
مگه بدون چایی میشه زندگی کرد؟ دیگه ناچارم کمرنگ بخورم ولی
کمرنگ میخورم
من خیلی اهل چایی نیستم ازوقتی حامله شدم اصلانخوردم
😵💫
واااای
زیاد نخوری بهتره میگن بچه تیره میشه
🤦🏼🤦🏼🤦🏼🤦🏼🤦🏼🤦🏼🤦🏼🤦🏼🤦🏼🤦🏼🤦🏼🤦🏼🤦🏼🤦🏼
آره عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.