خانمای باردار شما چایی میخورین؟؟؟

۱۱ پاسخ

من‌خیلی میخورم.اونمدغلیظ🤣🤣اگر‌کمرنگ‌باشهدحالت تهوع میگیرم

خیلی کم و خییییلی کمرنگ، تو تاپیکام رژیم بارداری گذاشتم

🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️😐😐😐💔

مگه بدون چایی میشه زندگی کرد؟ دیگه ناچارم کمرنگ بخورم ولی

کمرنگ میخورم

من خیلی اهل چایی نیستم ازوقتی حامله شدم اصلانخوردم

😵‍💫

واااای

زیاد نخوری بهتره میگن بچه تیره میشه

🤦🏼🤦🏼🤦🏼🤦🏼🤦🏼🤦🏼🤦🏼🤦🏼🤦🏼🤦🏼🤦🏼🤦🏼🤦🏼🤦🏼

آره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان کله گردالی مامان کله گردالی ۴ ماهگی
مامان دیار مامان دیار هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سیزدهم بارداری
مامان دونه انار🐣 مامان دونه انار🐣 هفته چهاردهم بارداری