خانمای باردار در روز چقد آب میخورین؟؟؟

۸ پاسخ

من خیلی خیلی کم 🥲
اب برام ی طعم بدی داره تشنم میشه ولی نمیتونم بخورم
قرص ک میخورم ب سختی اب میخورم

درحدی که هر ۲ دقیقه میرم سرویس

من همش تشنمه یکسره دارم آب میخورم

خیییییییییلی
خونه یه پارچ آب بیرون یه بطری آب همیشه کنارمه

زیاد

من که خیلی تشنه ام میشه اگه بگم یه تانکر کم گفتم

خیلی باهر قرص دو لیوان .روزی ۵تا قرص.دم به دیقه دستشویی

من خیلی کم🥲

سوال های مرتبط

مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دیار مامان دیار هفته سی‌ودوم بارداری
مامان کله گردالی مامان کله گردالی ۴ ماهگی