من خیلی خیلی کم 🥲
اب برام ی طعم بدی داره تشنم میشه ولی نمیتونم بخورم
قرص ک میخورم ب سختی اب میخورم
درحدی که هر ۲ دقیقه میرم سرویس
من همش تشنمه یکسره دارم آب میخورم
خیییییییییلی
خونه یه پارچ آب بیرون یه بطری آب همیشه کنارمه
زیاد
من که خیلی تشنه ام میشه اگه بگم یه تانکر کم گفتم
خیلی باهر قرص دو لیوان .روزی ۵تا قرص.دم به دیقه دستشویی
من خیلی کم🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.