خانومای باردار شما قهوه میخورین؟

۸ پاسخ

من قبلا خیلی میخوردم الان کمترش کردم ولی

نه خوب نیست

نه مضره عزیزم حتی چای هم باید کمرنگ بخوریم

نه اصلا

نه از وقتی باردار شدم علاقه اصلا ندارم به کافئین 🙄

نه عزیزم پزشک ممنوع کرده

نه کافئینش زیاده مضره

خوب نیس قهوه تو بارداری
با مشورت پزشک شاید هفته ای یبار بشه بخوری

سوال های مرتبط

مامان پسته مامان پسته هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان لوبیا مامان لوبیا هفته شانزدهم بارداری
مامان دونه الماسم💎✨️ مامان دونه الماسم💎✨️ ۳ ماهگی
مامان آرش 🧿 مامان آرش 🧿 هفته سی‌وششم بارداری
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان کله گردالی مامان کله گردالی ۴ ماهگی