خانومای باردار هم هفته من غذای مفید چی میخورین؟؟

۵ پاسخ

اسفناج تنها بخور.من ماست اسفناج میخوردم خوب بود

دکترت بهت گفته دیگه بری پیشش ؟؟

من هیچی

انقد حالت تهوع شدیده که هیچی معدم قبول نمیکنه🤦‍♀️

حبوبات از خوراک لوبیا و خوراک عدس تا اشو ابگوشت ( بخیسون ۲۴ ساعت)
هر روز تخم مرغ یا آب پز یا نیمرو یا املت
روزی ۵ تا دونه بادوم و پسته و گردو ۲ تا ( اگه داشتی و شد)
شیر موز
خرما روزی دو سه عدد
سیب
مرغ و گوشت و ماهی حداقل هر کدوم یک بار در هفته
مویز ( اگر شد بخر ) یا کشمش
من فعلا مغزم با اینها اوکی هست

ماست اسفناج،خورشت به بخور حتما.
عدسی خوبه.

سوال های مرتبط

مامان دونه الماسم💎✨️ مامان دونه الماسم💎✨️ ۳ ماهگی
مامان دونه انار مامان دونه انار هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندق مامان مامان فندق مامان هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نخود فرنگی مامان نخود فرنگی هفته شانزدهم بارداری