خانومای باردار صبحونه چیا میخورین؟؟ ب جز تخم مرغ ابپز😤😤😤😤

تصویر
۱۱ پاسخ

سنگک و پنیر تبریزی با چای
تست و شکلات و شیر
بجز این دوتا چیزی نمیتونم بخورم
تخم مرغ خیلی خوبه ولی من قبل بارداری هم نمیخوردم معدم حساسه

کره
خامه مربا
پنیر
از این چیزا

عسل تخم مرغ

من خیلی وقتا صبحونه و ناهارم یکی میشه

پنیر کره
کره حلوا ارده

بستگی داره اکثرا پنیر کره خیار و گوجه و.... یه وقتایی که شب حال داشته باشم عدسی

املت
نون پنیر و گردو البته بدون چایی شیرین😫
تخم مرغ آبپز و گوجه و خیار

پنیرگردو و چاي میتونم بخورم اونم بدون نان لواش، فقط سنگك یا بربري😑

من ک اصلا تخم مرغ نمی‌خورم🥲 پنیر میخورم اکثرا صبح ها مغز و بیسکویت و میوه میخورم صبحانه زیاد نمیخورم

تخم مرغ سرخ شده
پنیر و خیار گوجه
املت و این چیزا

پنیر گردو

سوال های مرتبط

مامان دونه الماسم💎✨️ مامان دونه الماسم💎✨️ ۳ ماهگی