شما هل تو چایی باشه میخورین یا نه ضرر داره

۸ پاسخ

هل ضرر نداره اون دارچین و زعفرون و آویشن زنجبیل این چیزا ضرردارن

هل هم نباید خورد

هل که ضرر نداره
دارچین خوب نيست ولی هل اشکال نداره

البته چایی من یروز درمیون میخورم یدونه هل میندازم

من همیشه میخورم🤷🏼‍♀️

اره میخورم
ولی دارچین باشه نمیخورم

منکه یه بار خوردم

والامن میترسم

سوال های مرتبط

مامان طاهاو جانان🍼🩷 مامان طاهاو جانان🍼🩷 ۷ ماهگی
مامان بلوبری مامان بلوبری هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ساحل مامان ساحل هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آراد کوچلو🥰💙 مامان آراد کوچلو🥰💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته نوزدهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وچهارم بارداری