۷ پاسخ

بنظرم کافیهه
بعضیا خیلی شیرین درست میکنن دل ادمو میزنه

البالو هارو بدار بجوشه تا ترک بخورن بعدش ابکش کن و اب البالو برگردون ب قابلمه و دو برابر مقدار البالو شکر بریز اگ خیلی هم شیرین نمیخوای
یک و نصفی بریز
اون البالو ها هم نمک بزن بریز داخل سینی بدار جلو افتاب البالو خشکه بشه

ما کم شکر دوس داریم تقریبا نصف این مقدار که گفتی میریزم

مامان من میگه هر ۱ کیلو البالو ۲ کیلو شکر میخواد
۵ کیلو خیلی کمه ترش میشه شربتاش خوب درنمیاد

آلبالوهات خیلی ترش باشن کمه ۵ کیلو اما نه ملس باشه کم ترش باشه کافیه

من مربا رو خیلی خوب بلدم
ولی شربت نه از همون شربت میکنم

اول بزار با اب کفاشو بگیر بعد بزار یکم بجوشه یکم جوشید شکرو اضاف کن غلیظ ک شد از صافی رد کن

سوال های مرتبط