۱۲ پاسخ

اره عزیزم ماشالله خوبه ،پسر من تولدش ۳۵۰۰ بود ۶ ماهگی ۷۵۰۰ بود دکتر گفت نرماله

من ۶ ماهگی ۶/۸۰۰ بود

عالیه

خیلی خوبه دخترم باهمین وزن دنیااومدالان شش ماهو نیم تازه شده هفت کیلو

عالیههه! دختر من دنیا اومد ۴ بود ۵ ماهگی ۷۲۰۰ اینا بود ولی قدش ۷۰ بود بلندتر بود

اره گلم

بله نرمال پیش رفته

آره خیلی خوبه

آره ماشالله

از نرمال هم بیشتر👌

عااااالیه

قدش چند بود عزیزم

سوال های مرتبط