۷ پاسخ

وزن تولد ۳۲۰۰ بود سه ماهگی وزنش کردم ۶۸۰۰بود

فکر کنم دوبرابر وزن تولد اینو بهداشت به من گفت

برا من ۳۵۰۰ بود ۴ماهگی ۷۵۰۰

برای من دوماهگی ۵۹۰۰کیلو بود بردم بهداشت گفت کمه بعد دوهفته دوباره بردم شده بود ۶۵۰۰ شده بود باز عذاب وجدان دارم میگم چرا بهداشت گفت کمه ویتامین آد هم از اول ندادم چون میخوره بالا میاره

بچه من که الان ۶/۱۰۰ هست. وزن تولدشم ۳/۸۰۰ بود! اما انگار وزنش کمه! از بس مامانا وزن بچه‌هاشونو گذاشتن من استرس گرفتم! بچه هم سن دختر منو میگن ۸-۹ کیلو! مگه بچه غوله؟!

پسرمن ٧/٦٤٠ بود

والا دختر من ک لاغره ۴ ماهو نیم۵۸۰۰ بود تازه 😅

سوال های مرتبط

مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا ۱۴ ماهگی