کیا اوایل بارداری کمر درد شدید داشتن؟؟؟

۱۱ پاسخ

هنوزم دارم

من خیلی کمردردم

منم دارم قبلا داشتم الان دیگه افتضاح شده

منم کمردرد و زیر دلم دردمیگیره اما دائمی نیست

بخاطر هورمونهای لگنی هست میزن ب کمر

طبیعیه میگن من کمرم نصف میشد از وسط

منم کمر درد دارم

من خیلی داشتم دارم

منننن
احساس پریودی داشتم

مننننن

من کمر درد و شکم دردم افتضاحه

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد
مامان کیان مامان کیان هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جیگر بالام🤰🥰 مامان جیگر بالام🤰🥰 هفته بیست‌وسوم بارداری