سلام خانوما چجوری از آزمایش ان تی میفهمید جنسیت چیه؟؟

۶ پاسخ

عزیزم اگر تو آزمایش nt از کروموزوم هم نتیجه ای ارائه بشه جنسیت تشخیص داده میشه
تو آزمایش شما نبود
اگر بگه y دیده شد یعنی پسر
اگر بگه دیده نشد یعنی دختر
چون دختر هر دو کروموزوم x رو داره
و پسر یک x و یک y

برامن احتمال دختردادکه درست دراومد

واسه من احتمال داد ولی اشتباه بود

بفرست تا بهت بگم

منم دقیق نمیدونم‌ولی میگن‌مام زیر ۵ و فری بتا زیر ۱ پسر
بالا باشه دختر

ازمایش ntنشون نمیده عزیزم
اون ازمایشی که نشون میده سلفری هست

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری
مامان 🍓 توت فرنگی🍓 مامان 🍓 توت فرنگی🍓 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو ۶ ماهگی
مامان جوجو ممد مامان جوجو ممد هفته سی‌وهفتم بارداری