عزیزم اگر تو آزمایش nt از کروموزوم هم نتیجه ای ارائه بشه جنسیت تشخیص داده میشه
تو آزمایش شما نبود
اگر بگه y دیده شد یعنی پسر
اگر بگه دیده نشد یعنی دختر
چون دختر هر دو کروموزوم x رو داره
و پسر یک x و یک y
برامن احتمال دختردادکه درست دراومد
واسه من احتمال داد ولی اشتباه بود
بفرست تا بهت بگم
منم دقیق نمیدونمولی میگنمام زیر ۵ و فری بتا زیر ۱ پسر
بالا باشه دختر
ازمایش ntنشون نمیده عزیزم
اون ازمایشی که نشون میده سلفری هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.