۸ پاسخ

اولین سالیه که هیچ حسی به محرم ندارم حتا برای بچه ها لباس مشکی نخریدم شبی نیس که کلیپهای جوونامونو نبینم اونقدر غصه میخورم براشون که حد نداره 😔

😐😐دیگه حسی ندارم..‌‌.

دقیقامنم حس و حالی ب محرم ندارم دیگ

حرف ما امام حسین نیست.حرف ما مردمیه که این ظلم رونمیبینن

دقیقا منم اولین سالیه ک اصلا برام مهم نیست ، نه سیاه پوشیدم نه هیئت رفتم ، تاسوعا عاشورا ی ما هیجده دی تمام 😭😭😭😭😭

دقیقا اولین سالیه مشکی هم نپوشیدن کمتر اینستا میرم غم عالم میاد تو دلم عکساشو میبینم خدا لعنتشون کنه مارو به این روز انداختن

جانم فدای سیدالشهدا...هزار الحمدلله که مبتلا به امام حسینیم❤️

تاپیک قبلی چییییی بود چرا پاک کردیییی😒

سوال های مرتبط

مامان علی کوچولو مامان علی کوچولو ۱ سالگی
مامان علی کوچولو مامان علی کوچولو ۱ سالگی