۱۱ پاسخ

من خریدم دیروز اهن ۴۰۸ تومن

اهن سیدرال پرسیدم گفتن۳۸٠والا اینقدم گرون نیستااااا

اهنگ سیدرال دیروز گرفتم ۴۰۰

من مولتی آویفر میدم دکتر رستا میگه چون اهن داره نیازی نیس اهن جدا بدی شما با مشورت دکتر آهن میدین؟یا کلا باید داد هم مولتی که آهن داره هم اهن جدا ؟

یا خداا
من اهن لیپوزوفر میگیرم سیصد و خورده ای

لیپوزوفر هم دقیقا مثل سیدرال هست ولی قیمتش خیلی مناسبتره . شاید نصف

لیپوزوفر میگرفتی عالیه من دیروز گرفتم 250بود

مگه شیرخشک چنده دونه ای
اون پوشکا چند بود

واقعا گرانی کمر شکن شده ، عجیب فقیر شدیم

اهن مارک دیگه ایی میگرفتی

مگه شیرخشک دونه چنده

سوال های مرتبط