من خریدم دیروز اهن ۴۰۸ تومن
اهن سیدرال پرسیدم گفتن۳۸٠والا اینقدم گرون نیستااااا
اهنگ سیدرال دیروز گرفتم ۴۰۰
من مولتی آویفر میدم دکتر رستا میگه چون اهن داره نیازی نیس اهن جدا بدی شما با مشورت دکتر آهن میدین؟یا کلا باید داد هم مولتی که آهن داره هم اهن جدا ؟
یا خداا
من اهن لیپوزوفر میگیرم سیصد و خورده ای
لیپوزوفر هم دقیقا مثل سیدرال هست ولی قیمتش خیلی مناسبتره . شاید نصف
لیپوزوفر میگرفتی عالیه من دیروز گرفتم 250بود
مگه شیرخشک چنده دونه ای
اون پوشکا چند بود
واقعا گرانی کمر شکن شده ، عجیب فقیر شدیم
اهن مارک دیگه ایی میگرفتی
مگه شیرخشک دونه چنده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.