۱۸ پاسخ

لاغر نیست ک بچه
خیلیم خوبه ماشالله بهش

عزیز خدا حفظش کنه
بچه منم لاغره
تنش سلامت باشه
خودتو ناراحت نکن

من نمیدونم چرا مردم اینجورین نمیدونم بچه های خودشون همسن بچه ها ما بودن چقدی بودن که بچه ما براشون اینقد لاغره
من میبرمش بهداشت میگه قد و وزنش عالیه
بهترین دکتر متخصصم همینو میگه
بعد اینا میگن نه کوچیکه
پسر من قدش از نمودار کلی بالاتره بعد یکی امروز میگفت کوتاس
کلی جنب و جوش داره و یه جا بند نیس میگن بیش فعاله
اگه بچه تپلم ببینن میگن این مریضه
کلا از نظر اونا فقط بچه ها خودشون
نرمالن

ماشالله خیلیم خوبه که

سلام عزیزم من آتلیه آنلاین دارم کلی تمای جذاب وقشنگ دارم تم ماهگرد بارداری دندونی آشپزباشی حمام پاییزه یلدایی عیدنوروزو...کسی خواست روبیکا پیام بدین ۰۹۹۳۵۸۵۷۲۹۳

شیر بیشتری بده تندتند بده وزن بگیره

والا بچه من از بچتم لاغر تره بچت خوبه ک

پسرم منم خیلی لاغر دیده میشه ولی ماشاالله قدش بلنده

گلم بقیه رو ول کن جلو دهن مردم رو نمیتونی ببندی... مهم سلامتیش هست.

خوبه عزيزم مگه چقد بايد باشه
بچه نرماله قربونت به هيچي فكر نكن
خانواده شوهر چرت ميگن هروقت حرف زدن بهشون بگو بشما رفته ديگه نميگن😆😆😆

وااا خیلیم خوبه
چرا رو بچه عیب میزارین
امان از این خانواده ها که همیشه دهنشون بازه
خیلی قاطع جوابشونو بده عزیزم

بچه من همینه قدر

خوبه که ماشاالله پسر منم همینه شایدم ریزتر
چکار کنیم دیگه از این تپل تر نمیشن تنها راهش اینه بادشون کنیم🤗😂

خوبه عزیزم

خوبه عزیزم بقیه. رو ولش مهم سلامتشه،مردم برا همه چی ایراذی میکیرن

عزیزم لاغر نیس خوبه
چن کیلوعه

اتفاقا خیلیم نرماله ماشالله بهش. لاغر نیست.
چاقی که خوب نیست برا بچه.قدیم تو ذهنشون تپلی خوب بوده ولی الان باید بدونن سلامت مهم تره نه اضافه وزن الکی که تو ایندشون هم مستعد بیماری بشن

ولشون کن سن الله این خونواده هارو به راستینم میگن اول اهمیت میدادم الان نه مهم دکتر و نموداره

سوال های مرتبط