کسی بوده لقاحش دیر گرفته باشه؟؟؟؟

۲ پاسخ

اره برا من سر بارداری اولم دیر گرفته بود دکترا میگفتن ۴۳ هفته زایمان کردی در صورتی ک من لقاحم دیر گرفته بود

برای من ۳ روز بود گرفت

سوال های مرتبط