بستری شدم صبح 8ونیم عملم هست دعام کنین براهمه دعا میکنم

تصویر
۱۴ پاسخ

عزیزم😍😍😍😍

ایشالا بسلامتی زایمان کنی

همه دارن زایمان میکنن.خوشبحالتان اونوقت من ساعت شماری میکنم کی تموم بشه ۷ماهگی ولی لج کرده تکون نمیخوره
الهی بسلامتی زایمان کنی عزیزم

به سلامتی با نی نی برگردی

به سلامتی نی نی تو بغل بگیری عزیزم مارو هم دعا کن گلم

انشاالله بسلامتی زایمان کنی 💖

ایشاالله به سلامتی نینی قنشنگتو فردا صبح بغل میگیری

برای منم دعا کن خواهرم دردهام شروع بشه

بسلامتی زایمان کنی عزیزم

ایشالا خدا کمکت کنه و زایمان خوبی رو سپری کننیی

التماس دعا گلم ان شاالله زایمان خوبی داشته باشی

ان شاالله خداوند کمکت کنه

دعاکن مارو عزیزم

من و دعا کن 🥲🙏🏻

سوال های مرتبط

مامان ستاره7سال وسهیل مامان ستاره7سال وسهیل ۱۱ ماهگی