فرنی رو باچی و چجوری درست میکنین برا بچه؟

۳ پاسخ

من با شیر پاستوریزه درست میکنمم یدونه هم قند میزنم برای شیرینیش

من با ارد برنج و شیر پاستوریزه درست میکنم بعد دیدی اوکی بود روز چهارم یکم کوچلو کره بزن

اولش با آرد برنج و کره میتونی هر سری هم میتونی یه چیزی بهش اضاف کنی مثلا پودر بادام میشه حریره یا پوره هویج یا پوره کدو حلوایی

سوال های مرتبط

مامان رُزا🥹❤️🕊️ مامان رُزا🥹❤️🕊️ ۱۱ ماهگی
مامان پسرِ مامی💙 مامان پسرِ مامی💙 ۱۰ ماهگی
مامان نیهان مامان نیهان روزهای ابتدایی تولد
مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 ۸ ماهگی