فرنی چجوری درست میکنین؟؟

۵ پاسخ

راستی گلاب رو هم به شیر اضافه کن بدون هیچ شکی با این رسپی درست کن خیلی خوشمزه و راحت

۴لیوان شیر، ۲قاشق سرپر آرد برنج،۲قاشق نشاسته ی ذرت ،۱۰قاشق شکر،۲قاشق گلاب

همه رو توی بشقاب قاطی کن بعدش بریز داخل شیر و بزار روی گاز با همزن دستی خوب هم بزن

من با این روش 👇
یک لیوان آب رو داخل قابلمه بریز منتظر بمون تا به جوش بیاد بعد که به جوش اومد داخلش آرد برنج بریز به مقدار دو قاشق کوچک بعد مدام ترکیب کن تا به قوام بیاد

یک لیوان شیر پاستوریزه زو با یک قاشق ارد بریز هم بزن جوش بیاد بعد ده دقیقه بمونه خوب بپزه و بریز ظرف خنک شه شکر و قند و گلاب ضرر داره برا بچه نریز ..و اینکه بچه تو الان هنوز ۴ ماهشه زوده کمکی رو بعد ۵ بده

دو لیوان شیر رو بجوشانید و ۴ قاشق شکر اضافه کن بعد در یک ماست خوری شیر سرد بریز و یک قاشق ارد برنج حل کن وقتی حل شد بریز اون شیر در حال جوش بعد هم بزن یکم آماده میشه

سوال های مرتبط

مامان سامیار مامان سامیار ۸ ماهگی
مامان رادمهر 🩵 مامان رادمهر 🩵 ۸ ماهگی
مامان موچی 🐥 مامان موچی 🐥 ۶ ماهگی
مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها ۱۳ ماهگی
مامان رُزا🥹❤️🕊️ مامان رُزا🥹❤️🕊️ ۱۱ ماهگی
مامان پسرِ مامی💙 مامان پسرِ مامی💙 ۱۰ ماهگی
مامان نیهان مامان نیهان روزهای ابتدایی تولد