خانوما فرنی چجوری درست میکنین

۲ پاسخ

دو قاشق چای خوری ارد برنج رو با نصف لیوان اب میزارم رو شعله کم و هی هم میزنم یکم که خودشو گرفت زیرشو خاموش میکنم از داغی که افتاد به اندازه ای که خیلی شل نشه شیر خشک میزنم

آرد برنج و با آب و يكمي نبات سفيد ميزارم به قوام برسه
بعدش شيرخشك اضافه ميكنم

سوال های مرتبط

مامان آقا بردیا مامان آقا بردیا ۸ ماهگی
مامان رُزا🥹❤️🕊️ مامان رُزا🥹❤️🕊️ ۱۱ ماهگی
مامان پسرِ مامی💙 مامان پسرِ مامی💙 ۱۰ ماهگی
مامان سامیار مامان سامیار ۸ ماهگی
مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 ۸ ماهگی
مامان موچی 🐥 مامان موچی 🐥 ۶ ماهگی
مامان جوجو

 🍭 مامان جوجو 🍭 ۱۵ ماهگی
مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها ۱۳ ماهگی