خانوما فرنی سیب چجوری درست میکنین

۲ پاسخ

من هنوز ندادم ولی دکترش گفت:
اول سیب رو آب‌پز کن وقتی پخت بیار بیرون یه قاشق مرباخوری آرد برنج و نوک قاشق کره رو بریز تو همون آب هم بزن تا قوام بیاد بعد سیب رو له کن باهاش قاطی کن اگر غلظتش خوب بود که هیچی اگر دیدی سفته کمی آب جوشیده سرد شده یا کمی شیر اضافه کن

سیب رو بپز با یکم آب داخل همون آب لهش کن و آرد برنج و یکم دگ آب بهش اضافه کن بذار برنج هم بپزه و قوام بیاد

سوال های مرتبط

مامان رادمهر 🩵 مامان رادمهر 🩵 ۸ ماهگی
مامان سامیار مامان سامیار ۸ ماهگی
مامان گل پسر مامان گل پسر ۱۱ ماهگی
مامان یکی یع دونه🧸🫀 مامان یکی یع دونه🧸🫀 ۱۲ ماهگی
مامان موچی 🐥 مامان موچی 🐥 ۶ ماهگی
مامان جوجو

 🍭 مامان جوجو 🍭 ۱۵ ماهگی