من هنوز ندادم ولی دکترش گفت:
اول سیب رو آبپز کن وقتی پخت بیار بیرون یه قاشق مرباخوری آرد برنج و نوک قاشق کره رو بریز تو همون آب هم بزن تا قوام بیاد بعد سیب رو له کن باهاش قاطی کن اگر غلظتش خوب بود که هیچی اگر دیدی سفته کمی آب جوشیده سرد شده یا کمی شیر اضافه کن
سیب رو بپز با یکم آب داخل همون آب لهش کن و آرد برنج و یکم دگ آب بهش اضافه کن بذار برنج هم بپزه و قوام بیاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.