۴ پاسخ

من سیب رو رنده میکنم یه تفت کوچولو میدم سریع میپزه بعد قاطی فرنی میکنم

با سیب آب پز

من سیبو رنده ی ریز میزنم با آرد برنج وکره وآب میزارم یه یه ربع بيست دقیقه میجوشه بعدش میدم بخوره خیلیم دوس داره

اب پز کن بعدش میکسش کن

سوال های مرتبط

مامان آقا بردیا مامان آقا بردیا ۸ ماهگی