من جدا درست کرد بعد قاطی کردم ولی دخترم دوس نداره
من چند تا تکه سیب میاندازم داخل آرد برنج و شیر بادوم طعم دار میشه فقط سیب رو له نمیکنم باهاش خیلی خوشمزه و خوش عطر میشه
سیب زمینی چطوری پوره کردی؟
من گاهی با کدو حلوایی و موز هم قاطی میکنم خیلی دوست دارع اما حس میکنم موز براش سنگینه
من قاطی میکنم که فرنی مزه بهتری هم بگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.