•فرنی ارد‌برنج ‌و‌ پوره سیب•🍚🍎 شما چجوری درست میکنین ؟

تصویر
۵ پاسخ

من جدا درست کرد بعد قاطی کردم ولی دخترم دوس نداره

من چند تا تکه سیب می‌اندازم داخل آرد برنج و شیر بادوم طعم دار میشه فقط سیب رو له نمیکنم باهاش خیلی خوشمزه و خوش عطر میشه

سیب زمینی چطوری پوره کردی؟

من گاهی با کدو حلوایی و موز هم قاطی میکنم خیلی دوست دارع اما حس میکنم موز براش سنگینه

من قاطی میکنم که فرنی مزه بهتری هم بگیره

سوال های مرتبط

مامان آیلین ❤️ مامان آیلین ❤️ ۱۳ ماهگی
مامان آقا بردیا مامان آقا بردیا ۸ ماهگی
مامان محمدمَهدی✨️ مامان محمدمَهدی✨️ ۱۵ ماهگی