۶ پاسخ

من پوست میکنم میزارم نیم ساعت قشنگ بپزه بعد با رنده پوره میکنم میدم بخوره آرد نمیزنم

هردو مدل میشه
سیب و بزار بخارپز بشه بعد اگه میخای فقط پوره رو بدی یا بریز تو میوه خوری یا رنده کن با شیر رقیق کن بده بهش یا فرنی رو که درست کردی پوره سیب که رنده کردی رو بریز داخل قاطی کن اگرم غلیظ شد از شیر خودت یا شیر خشکش بزن داخلش رقیق بشه

بیا عزیزم

تصویر

هم تنها میشه هم با فرنی

من‌پوستش رو‌میکنم میذارم بپزه بعد له میکنم با فرنی مخلوط میکنم
گاهی هم شیرش رو بهش اضافه میکنم میدم بخوره

من اومدم گهواره ک همین سوال رو بپرسم

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی وسلنا مامان امیرعلی وسلنا ۱ سالگی
مامان حبه انگور مامان حبه انگور ۹ ماهگی