پوره سیب چجوری درس میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

۱ پاسخ

من پوست گرفتم وسطاشو با تخمش در اوردم ۴ قسمت کردم قابلمه رو تهشو اب جوشیده میریزم ابکش استیل زو روی قابلمه طوری که طوی اب نره سیب ها رو ریختم توش تا اب پز شه بعدش له کردم با شیر خودم رقیق کردم

سوال های مرتبط

مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی
مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی
مامان دِلآ🦩🌱 مامان دِلآ🦩🌱 ۹ ماهگی