۲ پاسخ

سیب زمینی کوچیک بردار پوست بگیر بزار ابپز بشه بعد بهش کمی کره گیاهی بزن با چنگال یا گوشتکوب پوره کن اگه شیرخودتون زیاده میتونین بدوشین بریزین داخلش وغلضتش مثل فرنی بشه اگه ام شیر خشک میدین با شیرخشک ویا با کمی اب جوشیده ولرم رقیق کنین بدین بخوره نوش جونش🌹

سیب زمینی زود فاسد میشه نباید ساعت زیادی نگهداری

سوال های مرتبط

مامان دِلآ🦩🌱 مامان دِلآ🦩🌱 ۹ ماهگی
مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی
مامان مانیار مامان مانیار ۱ سالگی
مامان بهار مامان بهار ۹ ماهگی