سیب زمینی رو آبپز یا بخارپز کن بعد با پشت قاشق از صافی رد کن بهش شیرخشک یا شیرمادر اضاف کن بخاطر اینکه یبوست نگیر یه کوچولو روغن زیتون(همه پوره ها رو همینجوری درست کم)
جو دوسر پرک رو بجوشون بپزه بعد که خب پخت اگر شیر خشک میریزی یکم رقیق تر بردار له کن کامل بعد ولرم شدنش یه پیمانه شیرخشک اضافه کن یا اینکه میتونی شیر خودت هم اگر داری بریزی به مرور میتونی اینو با سبزیجات مثل هویج وسیب زمینی و یه نصف قاشق برنج نیم دونه درست کنی بدون شیر...ولی الان ساده بده بهش
توی دفترچه واکسنشو ببین نوشته چیا میتونی بدی..فرنی وحریره بادوم بعد کم کم سوپ و چیزای دیگه رو اضافه میکنی
نه هنوز زوده یه ماه کامل حریر بادوم و فرنی بده بعدم کم کم شروع کن پوره سبزیجات و سوپ و اینا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.