مامانا پوره سیب زمینی چجوری درس کنم؟

۴ پاسخ

عزیزم سیب زمینی ی تکه کوچیک بزار تو صافی بعد صافی بزار رو ی قابلمه پر اب بعد در صافیم بزار بزارش رو شعله گاز بخارپز میشه بعدش له کن با گوشتکوب بعد شیرخشک یا شیرخودتو بریز رقیق کن بده

من سیب رو قشنگ با سیم میشورم پوستشو میندازن داخل اب جوش نیم ساعت ۴۰ دقیقه میشه بعد نصف یا ی چهارمش با ته قاشق له میکنم کمی کره و شیر خشک خودش کمی میریزم روش میدم میخوره دوست داره

ابپز من
پوستش بگیر با کره حیوانی له کن بده
پسر من که بدش میاد

سیب زمینی روپوست بکن بعدبااب بزاربپزه تکه های کوچیک کن ک زودبپزه وقتی پخت بااب خودش میکس کن

سوال های مرتبط

مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی