۴ پاسخ

یه پیمانه آرد برنج و یه استکان آب میذارم رو شعله کم یکم ک غلیظ شد از رو گاز برمیدارم یه پیمانه از شیر خشکش قاطیش میکنم
منظورم از پیمانه همونه پیمانه شیرخشک هست

ارد برنج و آب میزارم بپزه گاهی ولرم ک شد شیر خشک اضافه می‌کنم گاهیم نه
حریره بادام هم پوره که کردم بادام هارو با آرد برنج و آب ترکیب می‌کنم میدم
امروزم برا اولین بار فرنی موز دادم باز فرنی آرد برنج از دما که افتاد پوره موز اضافه ☺️

من اردبرنج با شیر خودم درست میکنم

ترکیب آرد برنج وشیرماجان

سوال های مرتبط

مامان رُزا🥹❤️🕊️ مامان رُزا🥹❤️🕊️ ۱۱ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان موچی 🐥 مامان موچی 🐥 ۶ ماهگی
مامان رادمهر 🩵 مامان رادمهر 🩵 ۸ ماهگی
مامان آقا بردیا مامان آقا بردیا ۹ ماهگی