یه پیمانه آرد برنج و یه استکان آب میذارم رو شعله کم یکم ک غلیظ شد از رو گاز برمیدارم یه پیمانه از شیر خشکش قاطیش میکنم
منظورم از پیمانه همونه پیمانه شیرخشک هست
ارد برنج و آب میزارم بپزه گاهی ولرم ک شد شیر خشک اضافه میکنم گاهیم نه
حریره بادام هم پوره که کردم بادام هارو با آرد برنج و آب ترکیب میکنم میدم
امروزم برا اولین بار فرنی موز دادم باز فرنی آرد برنج از دما که افتاد پوره موز اضافه ☺️
من اردبرنج با شیر خودم درست میکنم
ترکیب آرد برنج وشیرماجان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.