برای بچهای ۵ماهتون چجوری فرنی درست میکنین؟

۵ پاسخ

از روزی یه قاشق چای خوری شروع کردم ک ببینم میل داره ب فرنی یا ن ک‌ خدارو شکر میخوره

من تازه شروع کردم

من میخوام امروز تازه بدم یک قاشق آرد و یک لیوان آب بعد با شیرخشک رقیق کنم بدم

مگ نباید از ۶ ماهگی بدیم چرا بعضیا ۵ ماهگی شروع میکنن

من هنو نمیدم

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۷ ماهگی
مامان سامیار مامان سامیار ۸ ماهگی
مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 ۸ ماهگی
مامان رادمهر 🩵 مامان رادمهر 🩵 ۸ ماهگی
مامان موچی 🐥 مامان موچی 🐥 ۶ ماهگی