بچهای ۵ماهتون بطری شیرروخودشون میگیرنن شیربخورن

۹ پاسخ

بچه های من میگیرن ولی نمیتونن بگیرن بالا شیر بیاد

نه نمی گیره

دخترم از ۳ ماه و نیمگی قشنگ میگرف ولی پسرم نمیتونه هنوز

نه هنوز..بعضی وقتا میگیره ولی زود ولش میکنه

پسر من از اواخر ۴ دیگه خودش میگیره یکسره دست خودشه

ن اصلا

بچه منم میگیره بعد ده بیست ثانیه از دستش میفته دوباره میدم بهش میگیره شیشه که کمتر داشته باشه بیشتر نگه میداره

توش اب میریختم میخورد چون شیرخودمومیخوره

نه زوده چه خبره

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱ سالگی
مامان مانیسا🩷ماهان🩵 مامان مانیسا🩷ماهان🩵 ۴ ماهگی
مامان لِنا مامان لِنا ۱۳ ماهگی
مامان پارلا و تودلی💕🧸 مامان پارلا و تودلی💕🧸 هفته یازدهم بارداری