۴ پاسخ

فقط موز رو میشه بدون پختن بهش داد؟ بقیه میوه ها باید پخته بشه دیگه؟

من فرنی کدو حلوایی و گلابی دادم موز دادم اووکادو و موز دادم سیب ندادم ،پوره گلابی و کدو حلوایی که از قبل پختم تو فریزر دارم ،هر دفعه با ارد برنج و اب میذارم میجوشه غلیظ شد آمادست،اون سیبم همینطور میشه دیگه با اب بپز ،پخت ارد برنج بریز ،بعد همشو از صافی فلزی توری رد کن بده نوش جون کنه

من وسطای چهارماهگی از پوره میوه و سبزیجات شروع کردم بعد چند روز همش زور میزد حس کردم اذیت میشه قطع کردم.حالا فردا میبرم دکتر ببینم میگه شروع کنم یا نه.
ولی میوه رو قشنگ براش بپز و پوره کن.فرنی ام ارد برنج خونگی رو با اب درست کن اخرش ک خاموش کردی بهش شیرخشک درست شده اضافه کن یا شیر خودتو

سیب رو بخارپز میکنم و له میکنم فرنی که آماده شده میریزم تو فرنی

سوال های مرتبط

مامان آقا بردیا مامان آقا بردیا ۸ ماهگی
مامان سامیار مامان سامیار ۸ ماهگی
مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 ۸ ماهگی
مامان گل پسر مامان گل پسر ۱۱ ماهگی
مامان رادمهر 🩵 مامان رادمهر 🩵 ۸ ماهگی
مامان موچی 🐥 مامان موچی 🐥 ۶ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۱۷ ماهگی
مامان جوجو

 🍭 مامان جوجو 🍭 ۱۵ ماهگی
مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها ۱۳ ماهگی
مامان آوا 🌸🫶 مامان آوا 🌸🫶 ۱۲ ماهگی